Wednesday, October 27, 2010

GUItarist monSTER


ni la guitaris monster yg digembar gemburkn...FASThunter Slash  la name beliau....gaya ni bukan tuk menunjukkn yg beliau seorg rockers.....beliau begini sebab sedih ngan kemalangan yg meragut nyawa pintu kereta beliau.....huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhhuh...
ni la antara gaya2 beliau....beliau sgt meminati bidang music kerana dapat mengisi mase lapang beliau....selain bermain ggitar...beliau jge suka mengumpul setem n kad2 cinta,,,huhuhuhuh....biase nye beliau akan bermain gitar ble kepale dia da bekarat tuk cri idea drawing beliau...
ni la himpunan2 lagu beliau....bes gle beb lagu2 beliau...ni la studia mamat ni kat umah...
ni la tagteam beliau...si beliau adelah gitaris utama...patnernye joe bolt ade la pemain bass kumpulan ni...band ni di beri name kumpulan--- KAMI   KUP----(nk tau mean band ni cbe tebalik kn name kumpulan kami) huahuhauhauhauhauhauhuahuahuhuahuah
studio kami lengkap dengan.. cctv...pihak pengurusan akan memantau  kegiatan yg agak kurang sihat....sedang kami asyik bermain ade 1 suare dtg dri dlm blik pengurusan...woi diam la wei...aku nk tido...
hah ni la yg pling menarik..khidmat katering yg disediakn...mak bapak xde pi haji..ade tok da tidoq da..xnk ggu..kami lapiaq gle time ni..so kami yg bujang2 ni ape lg tunjukkn la kebolehan kami memasak masakan italy...name menu diatas ialah ( AMORE PIZZA CITCAH SOSEJERO SUMBEL) in malay lempeng cicah sambal sosej...kredit 2 YUNTravota...
macho budak ni....
ok, 2 la aktiviti aku klu aku bosan....kejadian ni berlaku pada mlm 26.10.10...mlm 2 aku sgt bosan...online pun menbosankn...nk main sms awek xde.....sedihkn hidup aku ni....so aku kembali ke zaman underground..tuk membuatkn hidup aku kembali ceria..dngan berbekalkn ilmu di dada aku pun melayan gitar hero...gempak gle beb  game nni......mcm nk mampossss main benda alah ni...tpi enjoy la jgak...x sia2 beli benda alah ni....disebabkn boring n tension sebab masalah yg byk, aku layan main benda alah ni sampai 4 pgi....ilang semua tension aku n aku sampai lupe yg kete kat bengkel repair sebab accident.....huahuahauhuha...so lastly kepada abg yg langgar saya td saya mungucapkn selamat hari raya maaf zahir dan batin...n sampai skung saya rse besalah ngan abg even abg yg sebenar2nye bersalah....so klu abg teringat kat saya,,,layan la GUITAR HERO>>>>huhuhuhuhuhuh....k geng ni je post aku kali ni,....tggu jurus2 aku yg ln pasni...nantikn kemunculannye....salam...

6 comments:

  1. adoi... bajet da underground, skali mat bunga~~ huahuahuahua....
    btw, sdap nme kumpulan hang.,.. hahahhaha....

    ReplyDelete
  2. choii,ako pena men game guitar hero kt uma kwn ako.lawak ah.da ah guitar dia kecik.kaler pink2 lak tuh .suma lagu rock kapak.kalo ada lagu dangdut lagi terer kot ako .kalah hang .

    ReplyDelete
  3. ayie::amacam bes x name band aku....

    misx::hang pun main game ni jgak...bes r game ni....medium aku da perfect da kebanyakan lagu...addicted gle aku game ni...

    ReplyDelete
  4. ako x maen sgt.dok teman ex ako men game ni kt uma dia dulu.guitar kecik sgt,so ako rasa cam x tercabar jew .huuuu

    ReplyDelete
  5. nme band ko mmg pergi r... gagagaggag....

    ReplyDelete
  6. misx>>>hang pandai la ckp...x reti habaq jela xreti...xyah nk bg alasan....

    ayie>>>>>jeles r 2 ngan name band aku

    ReplyDelete