Wednesday, October 20, 2010

machoman

Wassup bloggers!I'm the owner of this blog.Fasthunter is my name.Aku adalah seorang jejaka yang tak berapa HENSEM tapi STYLE mesti mau ada.Tetapi,ramai orang ckp yang aku ni quite HENSEM la.Ngeh Ngeh.So korang rasa aku ni HENSEM tak pada pandangan mata  korang semua.Aku bekerja seperti apa yang korang lihat disebelah kanan anda. Profession aku adalah seorang pembancuh simen profesionnal.Aku dilahirkan disebuah negeri diselatan tanah air.Tanah dan air dicampurkan simen akan menjadi satu structure yang keras because of that la I LOVE MY TANAH AIRAku adalah seorang yang mudah bergaul dengan sesiapa sahaja even they come from Indon, Vietnam, Myanmar or Zimbabwe.Aku juga seorang yang berkepala gila-gila gitu nyah oiiiIIiii.Tapi aku x gila lagi tau! The most important things aku ni SINGLE lagi so that selalu la feel lonely gitu nyah.auuww !
Just that for now.Gonna continue later.Hopefully it might help all of bloggers to get to know lil bit bout me.CheeeRrrsss Mate!

No comments:

Post a Comment